Επικοινωνία Τηλ. 23.1111.6860

Blog

Ποια άρθρα ψυχολογίας δεν αποδίδουν πλέον; Πως αξιολογούν οι μηχανές αναζήτησης ένα ειδικό άρθρο;

Αρκετοί ψυχολόγοι και γενικά επαγγελματίες ψυχικής υγείας ασχολούνται με τη συγγραφή άρθρων σε διαδικτυακά μέσα για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους. Κάποιοι αρθρογραφούν από χόμπυ ή για άλλους λόγους.

Κοινή αντίληψη όμως είναι, πως όλοι επιθυμούμε να έχουμε ένα ποιοτικό περιεχόμενο, με άρθρα που δίνουν χρήσιμες πληροφορίες στους αναγνώστες, με άρθρα που αξίζει να διαβαστούν και να διαμοιραστούν.

 

Ποια άρθρα Ψυχολογίας αποδίδουν καλύτερα;

Λαμβάνουμε συχνά το ερώτημα, κυρίως από νέους συνεργάτες - αρθρογράφους: τι άρθρα είναι σκόπιμο να γράφουμε; Τι αποδίδει καλύτερα;

Αυτό που εν συντομία θέλουμε να αναφέρουμε στη σημερινή μας επικοινωνία, είναι ποια άρθρα ΔΕΝ αποδίδουν (πλέον).

 

1. Εισαγωγικά άρθρα: αποφύγετε την συγγραφή πολύ εισαγωγικών άρθρων.

Με χιουμοριστική διάθεση, θα αναφέρω σε αυτό το σημείο, πως κάθε νέος συνεργάτης, μας στέλνει στην αρχή της συνεργασίας μας, άρθρο με τίτλο "Γιατί να κάνω ψυχοθεραπεία".

 

Οι περισσότεροι επίσης συνεργάτες, μας στέλνουν τουλάχιστον ένα εισαγωγικό άρθρο για το τι είναι άγχος, τι είναι κρίσεις πανικού και πως θα τα ξεπεράσουμε. Νομίζω πως δεν θα είναι υπερβολή να αναφέρω πως στην Πύλη μας, έχουμε πλέον, περισσότερα από 150 άρθρα για το τι είναι άγχος, ποια είναι τα συμπτώματα του και πως να το ξεπεράσουμε.

 

Πριν από 15 χρόνια, τέτοια άρθρα στην Πύλη μας, λάμβαναν χιλιάδες αναγνώσεις. Ήταν οι εποχές που ακόμη οι πληροφορίες στο διαδίκτυο, δεν ήταν άφθονες!
Πλέον, τέτοια άρθρα, συναντούμε παντού: κάθε ειδησεογραφικό site που θα διαβάσετε, κάθε site για μόδα, για ομορφιά, για διατροφή, για ζώδια, για αστρολογία, για τη γυναίκα, για τον άνδρα, για το παιδί, για οτιδήποτε, συμπεριλαμβάνει τέτοια άρθρα.

 

Συνήθως, δεν πρόκειται για πρωτογενές υλικό, αλλά για μια συρραφή αντιγραφών από άρθρα από εξειδικευμένα Portals σαν την Πύλη Ψυχολογίας.

 

Η ουσία όμως είναι πως ο τελικός αναγνώστης, θα βρει παντού ένα άρθρο 700 λέξεων για το τι είναι άγχος και πως να το ξεπεράσει!

Αυτό που χρειάζεται ο αναγνώστης να συναντήσει σε ένα εξειδικευμένο site Ψυχολογίας... είναι το κάτι παραπάνω!:

Άρθρα, που πηγαίνουν τις ψυχολογικές έννοιες, λίγο πιο βαθιά από ότι ένα εισαγωγικό άρθρο σαν αυτά που αναφέρουμε παραπάνω.

Άρθρα που έχουν βιβλιογραφικές αναφορές και τεκμηριώνουν το εκάστοτε περιεχόμενο.

Άρθρα, που θα κάνουν τον αναγνώστη να εμπιστευθεί, ότι οι παρεχόμενες πληροφορίες, έχουν κύρος και αξίζει να τις εμπιστευθούν!

Άρθρα, που θα κάνουν τον αναγνώστη να θελήσει να μοιραστεί την πληροφορία, στα κοινωνικά δίκτυα, στα προσωπικά τους blogs.

Άρθρα, που θα κάνουν τον αναγνώστη να θελήσει να επικοινωνήσει με τον αρθρογράφο, να τον συμβουλευθεί, να τον εμπιστευθεί!

Άρθρα που καλύπτουν ένα θέμα με πληρότητα. Εάν οι λόγοι για να επισκεφθεί κάποιος ένα ψυχολόγο, είναι 15, τότε αναφέροντας μόνο τους 5, το άρθρο μας εκπέμπει αυτή την "φτώχεια". Εάν οι ενδεδειγμένες θεραπείες είναι πολλές και το άρθρο αναφέρει μόλις 1 από αυτές, ο αναγνώστης θα αισθανθεί την ανάγκη να ψάξει περαιτέρω πληροφορίες, σε άλλα άρθρα, σε άλλες ιστοσελίδες, σε άλλους ειδικούς.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Πολλοί από εσάς, διατηρείτε επαγγελματική ιστοσελίδα για την προβολή των υπηρεσιών σας (αν δεν έχετε ιστοσελίδα, επικοινωνήστε μαζί μας στο 231111.6862 για να διερευνήσετε με το αρμόδιο τμήμα, το ενδεχόμενο δημιουργίας επαγγελματικής σελίδας).

 

Τις πληροφορίες που διαβάσατε παραπάνω, κρατήστε τες και για την επαγγελματική σας ιστοσελίδα! Υπάρχουν πλεόν χιλιάδες ιστοσελίδες ειδικών ψυχικής υγείας στο διαδίκτυο! Κάποιες, πρέπει να ξεχωρίζουν. Φροντίστε, μεταξύ αυτών, να είναι και η δική σας, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και όχι πρόχειρα άρθρα, ελλειπείς πληροφορίες, γενικόλογο περιεχόμενο.

 

Συνιστούμε λοιπόν, να αποφύγετε άρθρα του στυλ, τι είναι κατάθλιψη, τι είναι κρίση πανικού, ποια η διαφορά στρες και αγχους, 5 λόγοι για να κάνετε ψυχοθεραπεία κ.τ.λ. ή αν πάλι, διαφωνείτε με τη θέση μας και επιθυμείτε να αναρτήσετε τέτοια άρθρα, τουλάχιστον, μην μείνετε μόνο σε αυτά!

 

Το παραπάνω, αποτελεί πρόταση και δεν είναι δεσμευτικό. Οποιοδήποτε άρθρο συνεργάτη, εφόσον ακολουθεί τις προδιαγραφές που ζητούνται από την Πύλη Ψυχολογίας, είναι αυτονόητο πως θα δημοσιευθεί!

 

2. Μέγεθος άρθρου : Αποφύγετε τη συγγραφή μικρών άρθρων.

Άρθρα 500 λέξεων, μοιάζουν περισσότερο με προσωπικές αναρτήσεις που θα κάνουμε ιδιωτικά στον τοίχο μας στο Facebook, παρά με επιστημονικά, εμπεριστατωμένα, τεκμηριωμένα άρθρα.

 

Εχουμε την (άτυπη) υποχρέωση, να ακολουθούμε 2 οδηγίες:

 

Η 1η είναι πως ο αναγνώστης, δεν αισθάνεται πληρότητα, εάν η πληροφορία αναλύεται σε μόλις 500-700.

 

Η 2η είναι πως οι μηχανές αναζήτησης, το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό! Έτσι, προωθούν στη σειρά κατάταξης των οργανικών αποτελεσμάτων τους, τα άρθρα που είναι τουλάχιστον 1.200 λέξεων ή ακόμη και μεγαλύτερα. Βεβαίως, η πολυλογία χωρίς ουσία, είναι κάτι που επίσης οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να εντοπίσουν, αλλά αυτό είναι θέμα που θα αναλύσουμε σε επόμενο άρθρο.

 

Συνιστούμε λοιπόν, να γράφετε μεγαλύτερα, πληρέστερα, με διεξοδικές πληροφορίες, άρθρα, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει πως προκειμένου να έχουν ποιότητα τα άρθρα σας, θα χρειαστεί σε βάθος χρόνου να δημοσιεύσετε λιγότερα άρθρα, λόγω έλλειψης χρόνου ή για άλλους λόγους.

Το τελικό αποτέλεσμα, να είστε βέβαιοι πως θα είναι καλύτερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης, άρα διαχρονικά, περισσότερες αναγνώσεις και μεγαλύτερη απόδοση!

 

3. Βιβλιογραφία: μην την αμελείτε!

Μια διαφορά ενός απλοϊκού άρθρου που διαβάζουμε στο διαδίκτυο, έναντι ενός επιστημονικού άρθρου, είναι η αναφορά στη σχετική βιβλιογραφία. Φυσικά, ο κανόνας αυτός, δεν αφορά κάποια άρθρα αυτοβοήθειας ή κάποιες εμπειρικές - προσωπικές τοποθετήσεις.

 

Θα επανέλθουμε στην αγαπημένη συζήτηση περί μηχανών αναζήτησης:

 

Οι μηχανές, σκανάρουν τα άρθρα για βιβλιογραφικές αναφορές. Σκανάρουν τα άρθρα για το όνομα του αρθρογράφου και την ιδιότητα του.

  • Υπάρχουν συχνές αναφορές γι αυτόν τον αρθρογράφο?
  • Διαβάζονται πολύ τα άρθρα του;
  • Διαμοιράζονται τα άρθρα του στα Social Media?
  • Όποιος καταφθάνει σε ένα άρθρο του, φεύγει σε λίγα δευτερόλεπτα ή παραμένει αρκετά λεπτά; κλείνει αμέσως τη σελίδα και πηγαίνει σε άλλη ιστοσελίδα (Bounce Rate) ή παραμένει εκεί;


Συνοψίζοντας λοιπόν, συνιστούμε:

Ζούμε στην εποχή της εξειδίκευσης, φροντίστε να γράφετε άρθρα πιο εξειδικευμένα!
Γράψτε άρθρα με πληρότητα πληροφορίας, τουλάχιστον 1200 λέξεων! Ιδανικά, άνω των 1500 λέξεων!
Κάντε βιβλιογραφικές αναφορές.
Σκεφθείτε ως αναγνώστης: το άρθρο που μόλις γράψατε, είναι ένα άρθρο που εσείς ο/η ίδιος/ια, θα θέλατε να μοιραστείτε με τρίτους, γιατί εμπεριέχει πολύτιμες πληροφορίες/γνώσεις;

 

ΥΓ. Το παρόν κείμενο, αποτελεί το 2ο άρθρο μιας νέας ενότητας στο blog μας η οποία αφορά σε εξειδικευμένες πληροφορίες, για την αποτελεσματική παρουσία και προβολή των ειδικών ψυχικής υγείας στο διαδίκτυο.

 

Στο Digital Psychology, έχοντας μια διαδρομή 18 περίπου χρόνων, συνδυάζοντας τη γνώση της ψυχολογίας με τη γνώση του διαδικτύου, αποφασίσαμε να προσφέρουμε σε μια νέα ενότητα, μια σειρά από ειδικά άρθρα, αποκλειστικά για ειδικούς ψυχικής υγείας και διαδίκτυο.

 

Ευελπιστούμε η ενότητα αυτή να αποδειχθεί χρήσιμη! Η ομάδα μας, σε κάθε περίπτωση, είναι στη διάθεση σας, είτε μέσω mail, είτε τηλεφωνικά (231111.6862) για οποιαδήποτε απορία ή περαιτέρω διευκρίνηση χρειαστείτε!

Επικοινωνήστε με τους ειδικούς της ομάδας μας, για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε!