Επικοινωνία Τηλ. 23.1111.6860

Blog

Τι πρέπει να κάνω για να βελτιώσω την κατάταξη της Eπαγγελματικής Iστοσελίδας μου στη Google;

Το διαδίκτυο είναι αναπόσταστο εργαλείο προβολής των υπηρεσιών που παρέχει ένας επαγγελματίας ψυχικής υγείας.

Πλέον, το 85% αυτών που θα απευθυνθεί σε κάποιον επαγγελματία, ακόμη κι αν βρει τον ειδικό της επιλογής του από πηγή εκτός διαδικτύου (πχ σύσταση), θα καταλήξει, πριν επικοινωνήσει με το ειδικό, να κάνει μια έρευνα γι αυτόν, στη Google ή/και στα Social media.

Ο ανταγωνισμός είναι σαρωτικός. Οι ψυχολόγοι, οι ψυχίατροι, οι σύμβουλοι ψυχικής υγείας, ενδεχομένως ξεπερνούν τους 30.000 στην Ελλάδα. (ίσως ο αριθμός να είναι ακόμη πιο μεγάλος).

Πλέον, ένα μεγάλο ποσοστό αυτών, δραστηριοποείται στο διαδίκτυο, είτε μέσω μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας, είτε μέσω μιας παρουσίας και δράσης στα social media (facebook fanpage, facebook groups κτλ).

Κρατήστε αυτό:

Με όποιον τρόπο κι αν δραστηριοποείται ένας ειδικός στο διαδίκτυο, είναι απολύτως αναγκαίο, να έχει μια προσωπική επαγγελματική ιστοσελίδα.

Ακόμη κι αν ο εν δυνάμει πελάτης τον εντοπίσει στα social media, είναι βέβαιο πως θα τον αναζητήσει και στη Google, ώστε να βρει την επαγγελματική του σελίδα και να βρει εκεί, πλούσιες πληροφορίες γι΄αυτόν (βιογραφικό, παρεχόμενες υπηρεσίες, εμπειρία, φωτογραφίες χώρου, τηλέφωνα επικοινωνίας, χάρτη εύρεσης διεύθυνσης κτλ.

Κάποιος που ψάχνει ειδικό στο διαδίκτυο, συνήθως καταλήγει σε 3-4 που για κάποιο λόγο φαίνεται να ανταποκρίνονται σε αυτό που ψάχνει.
Η λεπτομερής περιήγηση του στις ιστοσελίδες αυτών των ειδικών, θα τον οδηγήσει να απορρίψει κάποιους και να σηκώσει το τηλέφωνο και να επικοινωνήσει με έναν από αυτούς. Η σωστή οργάνωση της ιστοσελίδας, το πλούσιο και εξειδικευμένο περιεχόμενο, ακόμη και η αισθητική της ιστοσελίδας, θα καθορίσουν την επιλογή του. Αυτά θα τον κάνουν να "αισθανθεί" ποιος είναι ο "καλός ειδικός".

Φτάνουμε λοιπόν στο επίμαχο σημείο του παρόντος άρθρου: υπάρχουν εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες σελίδες ειδικών ψυχικής υγείας στο ελληνικό διαδίκτυο.

Πως θα καταφέρω η δική μου ιστοσελίδα να ξεχωρίσει? Τι θα την κάνει ελκυστική, στις μηχανές αναζήτησης, ώστε να καταταχθεί ψηλά στα αποτελέσματα της Google και άρα να φέρνει οργανικά αποτελέσματα και άρα, να ΜΗΝ είμαι υποχρεωμένος να πληρώνω διαφημίσεις, όπως google ads και facebook campaigns, προκειμένου να αυξήσω την επισκεψιμότητα της και τους δυνητικούς πελάτες μου;

Content is the king!

Για την Google, προϊόν, πελάτης, είναι ο κάθε ένας χρήστης που φθάνει στην μηχανή για να κάνει μια αναζήτηση. Ο αλγόριθμος της Google λοιπόν, αλλάζει διαρκώς, προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει στον πελάτη της, το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.


Για παράδειγμα, κάποιος ψάχνει για φλυτζάνια: η μηχανή, θέλει να καταλάβει τι ακριβώς ψάχνει αυτός ο επισκέπτης, ώστε να του σερβίρει τα κατάλληλα, τα πιο εύστοχα αποτελέσματα: ψάχνει να αγοράσει φλυτζάνια; ψάχνει να επισκευάσει φλυτζάνια; ψάχνει να πουλήσει φλυτζάνια; ψάχνει να διαβάσει για την ιστορία του φλυτζανιού; μήπως απλώς θέλει να σκοτώσει την ώρα του και να δει φωτογραφίες φλυτζανιών;


Θέλει λοιπόν η Google, να σερβίρει τα αποτελέσματα αυτά στον επισκέπτη, που θα τον αφήσουν απόλυτα ικανοποιημένο, έτσι ώστε όταν στο μέλλον θελήσει να ξανα ψάξει κάτι, να μην σκεφθεί καν άλλου είδους λύσεις, αλλά να σπεύσει κατευθείαν (και πάλι ) στη google, για τη νέα του αναζήτηση.


Τι προτείνει λοιπόν η Google στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων ώστε να καταταχθούν ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα;
Προτείνει ένα ΜΟΝΟ πράγμα: να φροντίσουν να έχουν το καλύτερο, το πιο ξεχωριστό, το πιο ειδικό, το πιο πρωτότυπο περιεχόμενο! όχι πρόχειρα άρθρα, όχι ελλειπείς πληροφορίες, όχι αντιγραφές από άλλες ιστοσελίδες!

Θυμίζουμε, πως ο γνώμονας της Google, είναι ένας: να σερβίρει το ιδανικό αποτέλεσμα στον πελάτη της! Άρα, το ιδανικό αποτέλεσμα για έναν που αναζητά ειδικό ψυχικής υγείας μέσω Google, είναι αυτό που θα ακολουθεί πιστά τις οδηγίες της Google, αυτό που θα έχει δηλαδή, το περισσότερο, το καλύτερο, το πιο εξειδικευμένο περιεχόμενο.

Οι τελευταίες συμβουλές της Google είναι : «Προτείνουμε να εστιάσετε στο να διασφαλίσετε ότι προσφέρετε το καλύτερο περιεχόμενο που μπορείτε. Αυτό επιδιώκουν να ανταμείψουν οι αλγόριθμοί μας.».

Οι ερωτήσεις της Google, προς κάθε ιδιοκτήτη ιστοσελίδας


Η εταιρεία (σ.σ. Google) παρέχει την ακόλουθη λίστα ερωτήσεων που πρέπει να ληφθούν υπόψη σας κατά την αξιολόγηση του περιεχομένου σας:

Παρέχει το περιεχόμενο πρωτότυπες πληροφορίες, αναφορές, έρευνα ή ανάλυση;

Παρέχει το περιεχόμενο μια ουσιαστική, πλήρη ή περιεκτική περιγραφή του θέματος

Παρέχει το περιεχόμενο εξειδικευμένη ανάλυση ή ενδιαφέρουσες πληροφορίες που είναι πέρα από τις προφανείς;

Εάν το περιεχόμενο βασίζεται σε άλλες πηγές, αποφεύγει την απλή αντιγραφή ή την επανεγγραφή αυτών των πηγών και, αντίθετα, παρέχει σημαντική πρόσθετη αξία και πρωτοτυπία;

Ο τίτλος του άρθρου ή τη σελίδας, παρέχει μια περιγραφική, χρήσιμη περίληψη του περιεχομένου;

Αποφεύγετε οι τίτλοι να είναι υπερβολικοί;

Ανήκει η σελίδα στο είδος της σελίδας που θέλετε να προσθέσετε στους σελιδοδείκτες σας, να την μοιραστείτε με έναν φίλο και να την προτείνετε;

Θα περιμένατε να δείτε αυτό το περιεχόμενο να αναφέρεται από έντυπο περιοδικό, εγκυκλοπαίδεια ή βιβλίο;


Ερωτήσεις για... πιο ειδικούς.

Το περιεχόμενο παρουσιάζει τις πληροφορίες με τρόπο που να σας κάνει να θέλετε να τις εμπιστευτείτε, όπως η σαφής αναφορά των πηγών, τεκμήρια που να καταδεικνύουν εμπειρογνωμοσύνη, το υπόβαθρο του συγγραφέα ή του ιστότοπου που τις δημοσιεύει, όπως μέσω συνδέσμων προς μια, παραδείγματος χάριν, σελίδα του συγγραφέα ή την σελίδα «Σχετικά με εμάς» του ιστότοπου;

Εάν ερευνήσετε τον ιστότοπο που παράγει το περιεχόμενο, θα μείνετε με την εντύπωση ότι είναι αξιόπιστος ή ο πλέον καταξιωμένος να μιλήσει αναφορικά με το θέμα

Είναι αυτό το περιεχόμενο γραμμένο από έναν ειδικό ή από έναν άνθρωπο που γνωρίζει με σαφήνεια το θέμα;

Είναι το περιεχόμενο απαλλαγμένο από ευκόλως επαληθεύσιμα σφάλματα;

Θα νιώθετε άνετα να εμπιστευτείτε αυτή την ιστοσελίδα και αυτό το περιεχόμενο για ζητήματα που σχετίζονται με τα χρήματά σας ή τη ζωή σας;

Ερωτήσεις παρουσίασης και δημιουργίας

Είναι το περιεχόμενο απαλλαγμένο από ορθογραφικά λάθη και θέματα μορφοποίησης;

Το περιεχόμενο δημιουργήθηκε με εμφανή επιμέλεια ή μοιάζει πρόχειρα κατασκευασμένο;

Διατίθεται το περιεχόμενο σε ένα μεγάλο αριθμό δημιουργών και/ή εξαπλώνεται σε ένα μεγάλο δίκτυο ιστότοπων, έτσι ώστε οι μεμονωμένες σελίδες ή ιστότοποι να μην επιδεικνύουν μεγάλη προσοχή στο περιεχόμενο που αναδημοσιεύουν;

Το περιεχόμενο έχει υπερβολική ποσότητα διαφημίσεων που αποσπά την προσοχή ή παρεμβαίνει στο κύριο περιεχόμενο;

Εμφανίζεται το περιεχόμενο καλά σε φορητές συσκευές, όταν προβάλλεται σε αυτές;

Συγκριτικές ερωτήσεις

Το περιεχόμενο παρέχει σημαντική αξία σε σύγκριση με άλλες σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης;

Φαίνεται ότι το περιεχόμενο εξυπηρετεί τα πραγματικά συμφέροντα των επισκεπτών του ιστότοπου ή φαίνεται ότι δημιουργήθηκε από κάποιον που προσπαθεί αποκλειστικά να μαντέψει τι μπορεί να κατατάσσεται καλά στις μηχανές αναζήτησης;


Να θυμάστε:
Η ανάγνωση των οδηγιών μπορεί να σας βοηθήσει να εκτιμήσετε την απόδοση του περιεχομένου σας από κάθε άποψη και να προβείτε με μεγαλύτερη ευκολία στην αναπροσαρμογή του περιεχομένου σας, βελτιώνοντας την απόδοσή του.

Σημείωση: καθώς γράφω αυτό το άρθρο, έχουμε λάβει μια νέα πληροφόρηση - ανακοίνωση της Google, για ένα core update στον αλγόριθμο της, το οποίο ξεκίνησε προχθές, θα ολοκληρωθεί στο σύνολο των αποτελεσμάτων, σταδιακά, σε 2 εβδομάδες, και θα επιφέρει συντριπτικές αλλαγές στην κατάταξη των ιστοσελίδων.

Μόλις ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, σε νέο άρθρο, θα σας ενημερώσουμε για το πως το συγκεκριμένο Update θα επιδράσει στην κατάταξη των ιστοσελίδων του κλάδου της υγείας και της ψυχικής υγείας.

Επικοινωνήστε με τους ειδικούς της ομάδας μας, για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε!

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Είναι χαρά μας να απαντήσουμε σε κάθε ερώτημα σας αλλά και να διερευνήσουμε τις ανάγκες σας και την προοπτική να αναλάβουμε ένα έργο για εσάς!

Contact With Us

Digital Psychology

231111.6862 & 2314.070.070
231111.6862 & 2314.070.070

Τηλέφωνα:  

Αριστοτέλους 3Β, Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη
Αριστοτέλους 3Β, Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη

Διεύθυνση : 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ